افرادی که به معنای واقعی منتظر امام زمان (عج) باشند را از راه های مختلفی مانند میزان شناخت آن ها می توان تشخیص داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۴۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سلمان محمدی کارشناس علوم قرآنی گفت: یکی از مهمترین راه هایی که افراد منتظر امام دوازدهم (عج) می توانند خود را برای ظهور ایشان آماده کنند، داشتن شناخت و معرفت نسبت به این حضرت است.

وی ادامه داد: برخورداری از شناخت نسبت به امام زمان (عج) تنها آگاهی از القاب این امام بزرگوار و موارد اینچنینی نیست بلکه یک منتظر واقعی باید پیرو مسیر آن حضرت باشد تا بتواند نام منتظر را بر خود بگذارد.

محمدی تصریح کرد: همچنین فردی که به معنای واقعی انتظار حضور امام زمان (عج) را می کشد، در سخنان آن حضرت ، موضوعات مورد سفارش و تاکید ایشان، علامت های ظهور و تمامی مواردی که به امام دوازدهم (عج) مربوط می شود، دقت بسیار بالایی می کند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: یک فرد منتظر حتی در مواردی که خواسته امام زمان (عج) را با خواسته خود هماهنگ نداند، عمل به کار صحیح و خشنودی حضرت ولی عصر (عج) را به خشنودی و شادی خود ترجیح می دهد و با ادامه چنین روندی، سعی می کند همیشه در مسیر صحیح گام بردارد.

این کارشناس علوم قرآنی یادآور شد: بخشی از شناخت مورد نظر برای داشتن درک و آگاهی نسبت به امام دوازدهم (عج) را می توان از راه مطالعه کتاب های مفیدی که در این زمینه به رشته نگارش درآمده اند و تأمل و تعمق در این آثار، به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افراد علاقمند به کسب معرفت نسبت به امام دوازدهم (عج) ، می توانند از راه هایی مانند شرکت در جلسه های سخنرانی و گوش فرا دادن به صحبت های بزرگان دینی نیز تا اندازه ای درک علمی خود را در مورد این موضوع مهم بالا ببرند.

ارسال نظرات