خبرهای داغ:
مدير گروه قرآن و اهل بيت(ع) راديو معارف از پخش برنامه حبيبه كبريا از اين رسانه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۶۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
حبيبه كبريا از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیداحمد محمودی با اشاره به تولید برنامه حبیبه کبریا ویژه شب میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این برنامه به کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان 28 اسفند از ساعت 22 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه حبیبه کبریا دارای رویکرد معنوی است و در این برنامه سعی می‌شود اهمیت توسل به اهل بیت(ع) در زندگی افراد جامعه تبیین شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر این برنامه گفت: برکات و واسطه فیض بودن حضرت زهرا(س) در بخشی دیگر این برنامه مطرح خواهد شد.

وی بانوی بهشت را از دیگر برنامه‌های رادیو معارف ویژه ولادت حضرت زهرا(س) ذکر کرد و افزود: این برنامه با کارشناسی معصومه ظهیری در راستای ارائه سبک زندگی حضرت زهرا(س) 28 و 29 اسفند از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: بانوی نور از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف در زمینه حضرت زهرا(س) است که از روز 23 بهمن امسال تا اول فروردین سال 96 ساعت 19:30 از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی یادآور شد: اخلاق و سیره حضرت در برخورد با دیگران و نگرش دیگران نسبت به ایشان در این برنامه مطرح می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها