احياء يك انسان و پيشگيري از مرگ يك انسان، مانند احياء انسانيت است و هيچ خدمتي در نظام اسلامي بالاتر از خدمت به مردم نيست.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۸۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور عمراني استانداري زنجان گفت: اجراي قانون بدون هيچ اغماضي انتظار ماست، بنابراين اصرار بر اجراي قانون اولين قدم در ايجاد، ثبات، نظم و برقراري امنيت در جامعه است.

جواد رحمتي امروز در مانور ستاد اجراي خدمات سفر نوروز 96 افزود: ما از تمامي دستگاه ها به ويژه پليس انتظار داريم بدون هيچ اغماضي قانون را اجرا كنند و اصرار بر اجراي قانون اولين قدم در ايجاد ثبات، نظم و امنيت در جامعه است.

وي با اشاره به اينكه جلب رضايت مردم در سرلوحه كار ستاد خدمات سفر قرار دارد، ادامه داد: منافع اجراي قانون به عموم جامعه مي رسد اگرچه ممكن است متخلفان متضرر شوند اما عموم جامعه از اين مسئله منتفع مي گردند.

رحمتي افزود:ما دور هم جمع شده ايم تا با رويكرد خدمات رساني مطلوب و افزايش كيفيت خدمات رساني براي جلب رضايتمندي مردم بكوشيم.

معاون امور عمراني استانداري زنجان عنوان كرد: از پرسنل بهداشت و درمان و هلال احمر نيز درخواست داريم تمام تلاش خود را چون گذشته به كار گيرند تا تلفات كمتري داشت باشيم و آسيب كمتري به افراد مصدوم برسد.

وي اظهار كرد: احياء يك انسان و پيشگيري از مرگ يك انسان، مانند احياء انسانيت است و هيچ خدمتي در نظام اسلامي بالاتر از خدمت به مردم نيست.

رحمتي گفت: برقراري امنيت هميشه سرلوحه كارهاي پليس بوده است و محدود به زمان خاصي نيست.

ارسال نظرات