خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

اعزام ۶۰۴ نفر از بسیج محلات ملایر به راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در این مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور که در ایام نوروز برگزار می شود از بسیجیان و خانواده های محلات ۶۰۴ نفر در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۹۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اردوهای راهیان نور بیان داشت: راهیان نور یک برنامه معنوی است و ما باید با این برنامه معنوی و روح بخش از طلای ناب دفاع مقدس استخراج کنیم.

وی تصریح کرد: در واقع ما با انجام اردوهای راهیان نور قرار است که جوانان و نوجوانان و خانواده های مختلف را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: با حضور در اردوهای راهیان نور و بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی با رشادت‌ها و از خودگذشتگی های فرزندان جامعه اسلامی خود آشنا می شویم.

وی گفت: با توجه به اینکه مکان های معنوی مورد بازدید تقدس خاصی دارند و تاثیر معنوی که بر افراد با حضور در این مناطق عملیاتی گذاشته می شود زائرین به یک انرژی الهی دست پیدا می کنند.

ابراهیمی بیان داشت: بازدید از این مکان ها و شنیدن روایت دلاور مردی ها و شجاعت رزمندگان از زبان راویان که خود مکمل آثار معنوی مکان هستند باعث تحول در افراد و زائران می شود.

وی با اشاره به اینکه موارد زیادی درخصوص تاثیرات این مشاهدات و شنیده ها داریم، گفت: طبق آیه شریفه قرآن کریم اگر ما یک نفر را زنده کنیم مثل این است که کل دنیا را زنده کرده ایم و وقتی که فردی با حضور خود در اردوهای راهیان نور متحول می شود و از راه اشتباهی که قبلا رفته برگردد و باعث پیشگیری از انحراف وی در آینده شود این همان زنده کردن فرد است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ما در این مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور که در ایام نوروز برگزار می شود از بسیجیان و خانواده های محلات ۶۰۴ نفر در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از این ۱۴ اتوبوس یک دستگاه مربوط به طلاب است که ۲۹ اسفند ماه اعزام می شود و مابقی در ۵ فروردین ۹۶ برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم اسفند سال جاری نیز اعزام دانشجویان دانشگاه های مختلف ملایر به مناطق عملیاتی جنوب را شاهد بودیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات