خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عمل برخلاف اصل وحدت در هر نقطه از استان سمنان برخلاف نظر و اعتقاد ما است، فراموش نکنیم که نبی مکرم اسلام(ص) در بیانی شریف وحدت را رحمت الهی و جدایی و تفرقه را عذاب برشمردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۰۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در آخرین نشست شورای اداری شهرستان دامغان در سالجاری که با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و رؤسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بعدازظهر پنجشنبه به میزبانی سالن همایش‌های بهزیستی دامغان برگزار شد، اظهار داشت: اسلام دوپایه دارد، توحید و وحدت؛ اگر پایبندی به هریک نباشد دین ناقص است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه به لطف خداوند وحدت لازم بین مسؤولان استان سمنان و بین مردم و مسؤولان این استان وجود دارد و مسؤولان و مدیران، روحانیت و مردم شهرستان دامغان همواره در زمینه وحدت نمونه بوده‌اند، اضافه کرد: از نظر بنده تقسیم جامعه اسلامی به اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم خدایی نیست، ما امت و ملتی واحد هستیم ویک رهبر بیشتر نداریم که همانا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است.

وی تأکید کرد: عمل برخلاف اصل وحدت در هر نقطه از استان سمنان برخلاف نظر و اعتقاد ما است، فراموش نکنیم که نبی مکرم اسلام(ص) در بیانی شریف وحدت را رحمت الهی و جدایی و تفرقه را عذاب برشمردند؛ در بین ما شعار و عمل در مسیر تفرقه نباید وجود داشته باشد و مسؤولان باید از برزبان آوردن حرف‌های غیرضروری که سبب تفرقه در جامعه اسلامی می‌شود پرهیز کنند.

مسؤولان اصل خدمتگذاری به مردم را فراموش نکنند

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: اصل دیگری که باید مدیران ما در آن زمینه کوشا باشند تلاش در مسیر جلب رضایت مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا است که خداوند در حدیثی قدسی بر این امر تأکید نموده، از یاد نبریم که رضایت خداوند از عملکرد ما در گرو رضایت مردم و بالاخص خانواده شهدا است، آنها برای کشور و انقلاب خون داده‌اند و ملت و نظام ما مدیون شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان است.

آیت الله شاهچراغی خدمت به مردم را موهبتی الهی برای مدیران جامعه اسلامی برشمرد و ضمن نام بردن و تقدیر از شهردار دامغان به عنوان مدیری مجبوب در بین مردم به واسطه تلاش و خدمت بی وقفه و خالصانه تصریح کرد: رضایت خانواده شهدا و سایر مردم ولایتمدار در گرو اصل خدمت گذاری مسئولان است و بی شک خداوند نیز نگاه ویژه‌ای به خادمان بااخلاص مردم در هر پست و مسؤولیتی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه باید مردم را نسبت به نظام و حکومت اسلامی امیدوار کنیم، گفت: در کشور ما و جامعه اسلامی یک خط به خدا می‌رسد و آن خط امام و رهبری است، اگر خطی که می‌پیماییم کج شود مقصد ما بن بست خواهد بود، چپ و راست گمراهی است، صراط مستقیم جاده سلامت است، بی شک تنها جاده اصیل انقلاب ما خط امام و رهبری است.

همه ما مأمور به تقوا هستیم

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باید همواره مردم و مدیران را به پیروی از خط اصیل انقلاب دعوت کنیم و بکوشیم در مسیر پیروی از امام و رهبری دوام داشته باشیم؛ برخی افراد در طول تاریخ انقلاب در این مسیر صحیح قرار گرفتند اما متأسفانه از خط امام و رهبری خارج شدند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: اصل بعدی برای مدیران جامعه و نظام اسلامی تقوا است، همه ما مأمور به تقوا هستیم و در این مسیر حفظ حرمت مسلمین عین تقوا و حرمت شکنی در جامعه اسلامی بی‌تقوایی است؛ همانا خداوند متعال حفظ حرمت و آبروی مسلمان را واجب و لازم دانسته است.

آیت الله شاهچراغی، سبقت گرفتن بر یکدیگر در خدمت به مردم، دستگیری از ناتوانان و محرومان جامعه، گره گشایی از کار مردم، مشارکت در احسان و انفاق، توجه به طاعت خداوند و نماز اول وقت را از دیگر خواسته‌های خود از مسؤولان و مدیران استان سمنان عنوان و اظهار داشت: وحدت حرکت استان ما را در جاده رشد و توسعه سرعت می‌بخشد.

گفتنی است ارائه گزارش فرماندار و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و تجلیل از مسلم نصرتی شهردار دامغان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به پاس خدمت صادقانه و کمک به پیشبرد اهداف و نشر فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر بخش‌های این نشست بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها