خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

زنان و مادران با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) ارزش پیدا می کنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: زنان مسلمان ما با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س)در دامن خود جوانان مومن را پرورش می دهند.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۰۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستانامام جمعه شهر اردستان اظهار کرد: زنان و مادران با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) ارزش پیدا می کنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: زنان مسلمان ما با الگو گرفتن از حضرت فاطمه(س)در دامن خود جوانان مومن را پرورش می دهند.

وی افزود: زن مسلمان اشتباه می کند که الگوی خود را زنان و ستاره های سینما قرار می دهند در حالی که الگوی تمام زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینک بعضی ها ارزش خود را در بی فرهنگی و آن را یک تمدن می دانند، تصریح کرد: حفظ حجاب زن و موقعیت فهمی می تواند یک ارزش مطرح شود.

دهشیری تصریح کرد: طلاق و فرو پاشی ها زندگی مردم را رنج می دهد و یکی از فاکنورهای آن گم کردن الگو توسط زنان مسلمان است که این الگو عوض شده است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) می تواند الگوی خوبی در زندگی ها باشد، تصریح کرد: الگو گیری از ائمه استحکام خانواده ها را تقویت می کند.

وی با بیان اینکه زنان و مادران نعمتی است که خدا در اختیار خانواده ها قرار داده است، تصریح کرد: زنان مظهر عاطفه هستند که این محبت را باید در خانه کسب کنند.

دهشیری تاکید کرد: دو نیروی سیاسی و مذهبی با اتحاد نفت کشور را ملی اعلام کرده و آن را از حلقوم انگلیس روباه صفت بیرون کشیدند و دشمن در صدد برهم زدن این اتحاد برآمد.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه تنور انتخابات در حال داغ شدن است، تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص بهترین رهنمود خواهد بود.

وی با بیان اینکه کسانی که در شوراها ثبت نام کرده و رأی می آورند در این وادی وقت گذاری لازم دارد، تصریح کرد: وقت گذاری و ایثار از لازمه های وارد شدن به این عرصه است که هرکس نمی تواند وقت گذاری کند وارد نشود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار