خبرهای داغ:

واکنش طلاب و فضلای حوزه‌علمیه قم به اتفاقات رخ‌داده در نقده

جمعی از طلاب و فضلای آذری مقیم حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات رخ‌داده در شهرستان نقده و تخلف آشکار فرماندار این شهرستان واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۳۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه جمعی از طلاب و فضلای آذری حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم رب الجبارین

با سلام و درود بر روح پرفتوح باکری ها و امینی ها و دیگر شهدای انقلاب اسلامی

ملت شریف آذربایجان، دشمنان انقلاب اسلامی با سوء استفاده از ضعف عقیدتی برخی مسئولین، در فکر به ابتذال کشیدن ارزشهای اسلامی کشورمان هستند و متاسفانه برخی نیز، املای دیکته شده آنها را اجرا می کنند و در نتیجه روز به روز شاهد ترویج فرهنگ غربی در کشور اسلامی عزیزمان هستیم.

با کمال تاسف با همه تذکراتی که دانشمندان دینی منطقه، در مورد این ناهنجاری‌های دینی و ملی داده بودند هنوز هم شاهد اجرای خلاف شرع‌ها در برخی جلسات، با حضور مسئولین دولتی در رده فرماندار و … در خطه شهید پرور آذربایجان‌غربی هستیم.

ما طلاب و فضلای آذری مقیم حوزه علمیه قم به‌همراه مردم حزب‌اللهی آذربایجان بنابر وظیفه اسلامی و انقلابی خود، این حرمت شکنی‌ها را محکوم نموده و خواستار عزل مسئولان خاطی هستیم.

جمعی از طلاب و فضلای آذری حوزه علمیه قم

همچنین نماینده طلاب و فضلای نقده در حوزه علمیه قم نیز با صدور بیانیه جداگانه‌ای نسبت به این اتفاقات ناگوار واکنش نشان داده است که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یاد باد آن روزگاران یاد باد، یاد روزگاری که فرمانداران و شهرداران و مسئولین در صف اول جبهه ها بودند یاد باد.

متاسفانه بار دیگر چهره نفاق رخ نمود و دل مردم شهید پرور و دیندار شهرستان نقده را به درد آورد.

این اتفاق ناگوار ضددینی و ضدفرهنگی که همراه با اهانت به مقدسات و اعتقادات مردمی بود، متاسفانه این اتفاق زشت در حضور فرماندار و با تشویق ایشان و جمعی از مسئولین شهری و شورای شهر بود، بار دیگر دل همه مومنین را به درد آورد.

طلاب و روحانیون شهرستان نقده مقیم حوزه علمیه قم این عمل زشت و غیرشرعی که موجب ترویج گناه علنی درجامعه می‌شود را محکوم و از مسئولین استانی و دستگاه‌های نظارتی تقاضای رسیدگی به این امر مهم و مجازات خاطیان و حامیان آن را دارند.

نماینده طلاب و فضلای نقده

ارسال نظرات
آخرین اخبار