خبرهای داغ:
وزیر ورزش و جوانان استان خوزستان را یکی از قطب‌های ورزش ایران دانست و گفت: فعالیت‌های ورزشی در استان خوزستان در آستانه یک تحول بزرگ است.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۴۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
مسعود سلطانی‌فر در حاشیه سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران در کلانشهر اهواز اظهار داشت: استان خوزستان یکی از قطب‌های ورزش کشور است.

وی بیان کرد: استان خوزستان در خیلی از رشته‌های ورزشی مانند فوتبال، کشتی‌فرنگی و برخی از رشته‌های سالنی همواره بزرگان زیادی را تربیت کرده و به جامعه ورزش تحویل داده است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این نکته که در برهه‌ای از زمان نصف استخوان‌بندی تیم ملی فوتبال از خوزستان بود، تصریح کرد: جنگ تحمیلی و مسائل بعد از آن سبب شد که استان خوزستان در این عرصه مقداری با نقصان روبه‌رو شود.

وی در همین ارتباط توضیح داد که استعداد‌های زیادی در ورزش استان خوزستان وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک به روزهای اوج خود بازگردد.

سلطانی‌فر بازدید از پروژه‌های در حال احداث و بخش خصوصی و همچنین پروژه‌هایی نزدیک به بهر‌ه‌برداری را نوید دهنده آینده خوب ورزش استان خوزستان دانست و عنوان کرد: بنا داریم برای تکمیل پروژه‌های این استان از منابعی که در اختیار داریم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه از بخش خصوصی نیز که به رونق اقتصاد ورزش کمک می‌کند حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: با این کار ‌می‌توانیم در مجموعه‌های ورزشی، جوانان و نوجوانان بیشتری را در رشته‌های مختلف تحت پوشش قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان واگذاری میزبانی به استان‌های مختلف را یکی از سیاست‌های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: هفته گذشته مسابقات وزنه‌برداری جام فجر با حضور تیم‌های خارجی با کیفیت خوب در استان خوزستان برگزار شد و این هفته نیز جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان در حال انجام است که اتفاقات خوبی برای تحقق این سیاست است.

وی خوزستان را یکی از قطب‌های کشتی‌فرنگی ایران معرفی کرد و با یادآوری این نکته که این در بخش در سال‌های آینده اخبار بهتر و مناسب‌تری را از خوزستان خواهیم داشت، ادامه داد: در استان خوزستان یک مجموعه خوب و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل ورزش هستند.

سلطانی‌فر مجموعه فعالیت‌های ورزشی در خوزستان در آستانه یک تحول بزرگ توصیف کرد و با ابراز امیدواری از وضعیت ورزش در این استان افزود: در سال‌های آینده اخبار خوبی از ورزش استان خوزستان خواهیم شنید.

وی با تاکید بر این نکته که باید در استان‌های مختلف به ویژه استان‌هایی که استعدادهای زیادی دارند و تاریخ ورزش پرباری داشته‌اند تمرکز بیشتری داشته باشیم اظهار داشت: این مسئله سبب می‌شود هم یک جامعه سالم و با نشاط داشته باشیم و هم از بین قهرمانان خوزستانی قهرمانان زیادی در عرصه‌های بین‌المللی مدال کسب کنند و بدرخشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها