احمدی گفت: 50 نفر از بسیجیان پایگاه لیله القدر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه شمالشرق شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۷۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

مسئول بسیج کارمندی حوزه الحدید سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام سومین کاروان بسیج کارمندی شاهرود به اردوی راهیان نور اظهار کرد: سومین کاروان اردوی راهیان نور بسیج کارمندی به استعداد قریب به 50 نفر از پایگاه بسیج لیله القدر شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردهای نفتی منطقه شمالشرق شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

علی احمدی افزود : این کاروان از ششم فرودین تا سیردهم فروردین ماه به مدت هشت روز به اردوی معنوی بصیرتی جهادی راهیان نور به استان خوزستان و ایلام اعزام می شوند و از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در این استان ها و یادمان ها و زیارتگاه های این استان ها بازدید خواهند کرد.

وی تصریح کرد: استقبال کارمندان بسیجی برای حضور در کاروان های راهیان نور بسیار خوب است و با هماهنگی ادارات و ارگان ها این اردوها اجرا می شود و در کنار آن نیز اردوهای خانوادگی با خودروهای شخصی و هماهنگی با مرکز اردوئی سپاه نیز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با این برنامه قدمی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها