توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر در شاهرود

جشن میلاد حضرت زهرا(س) و کارگاه‌ آموزشی سبک زندگی فاطمی در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۷۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و کارگاه‌ آموزشی سبک زندگی فاطمی و حجاب و عفاف خبر داد.

محمد ابراهیمی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر موسسه فرهنگی بین الحرمین  برنامه‌ریزی های  لازم را انجام داده و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح استان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این ایام جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن و مقام مادردر شعبات موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین ، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب زن در آئینه جلال و جمال نوشته آیت الله جوادی را از دیگر برنامه های فرهنگی این موسسه در این ایام ذکر کرد و گفت: تجلیل از بانوان برگزیده و فراگیران و دانشجویان خواهر موسسه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی فاطمه(س) و حجاب و عفاف، تبیین نقش موثر زنان فرهنگی در تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و برگزاری نمایشگاه نقش جایگاه و حضور زنان و دختران در تحقق شعار سال را از دیگر برنامه‌های این موسسه فرهنگی در این ایام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار