رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان:

نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان رضایتمندی بیشتر همشهریان را فراهم نمود

امسال برای اولین بار بیش از 75 درصد از شرکت کنندگان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از واحدهای صنفی داخل استان بودند، این امر رضایتمندی بیشتر همشهریان را فراهم نمود.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۹۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با اشاره به تامین 570 تن برنج هندی و 350 تن برنج سفید در ایام پایانی سال در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان گفت: از این میزان تاکنون 450 تن برنج هندی و 350 تن برنج سفید توزیع شده است.

مهندس ناصر، فغفوری با بیان اینکه عرضه برنج تاکنون تاثیر خوبی در کاهش قیمت ها داشته است افزود : اکنون 800 تن برنج هندی ، 400 تن برنج سفید و 700 تن برنج اروگوئه نیز اعلام نیاز شده است.

وی در ادامه در خصوص برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در استان اظهار داشت: در نمایشگاه برگزار شده در زنجان 116 غرفه در مساحت 5 هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار گردید که 121 هزار و 700 نفر از آن بازدید کردند.

فغفوری تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار بیش از 75 درصد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه از واحدهای صنفی داخل استان بودند ، این امر رضایتمندی بیشتر همشهریان را فراهم نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار