مدیر کل كميته امداد استان زنجان:

فعالیتهای كميته امداد برمبنای حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است

فعالیتهای كميته امداد برمبنای حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است، حضور و مشارکت مردم در حوزه کارکردی امداد بسیار اثر بخش و راهگشاست.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۹۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل كميته امداد استان زنجان در اين برنامه با اشاره به اينكه کمیته امداد به برکت نظام ولایی در بخش‌های مختلف به دهک های پایین جامعه ارائه خدمت مي‌كند، گفت: با توجه به اينكه نیازهای خانواده‌ها نامحدود است، از همين رو برنامه‌های مختلفی با مشارکت خیران در سطح جامعه اجرا می‌شود تا از مشاركت‌هاي آحادمردم بهره گرفته شود.

هدايت صفري با اشاره به اينكه اعتقاد ما در امداد این است که جامعه هدف ما مددکارند و ما مددجو یا به عبارتی دیگر وقتی کمکی صورت میگیرد، افزود: كمك اول به دست خدا میرسد بعد به دست نیازمند میرسد.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با اشاره به اينكه رويكرد كميته امداد در حمايت از مددجويان توانمندسازي آنها است، اضافه كرد: تا پايان امسال يك هزار مددجوي زنجاني از چرخه حمايتي اين نهاد خارج مي‌شوند.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر 659 بیمار صعب‌العلاج، خاص و سرطانی تحت پوشش كميته امداد هستند، اضافه كرد: رفع نيازهاي مددجويان نيازمند همراهي خيران در بخش‌هاي مختلف است.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با اشاره به آموزه‌هاي ديني نقل شده درباره كمك به ايتام ودستگيري از آنها گفت: به فرموده امام صادق (ع)، « اگر یتیمی بگرید عرش الهی به لرزه درخواهد آمد و هرکس که به او آرامش دهد نزد خداگرامی تراست».

صفري با تأكيد بر اينكه فعالیتهای كميته امداد برمبنای حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است، گفت: حضور و مشارکت مردم در حوزه کارکردی امداد بسیار اثر بخش و راهگشاست.

گفتني است، در پايان اين برنامه كاركنان شركت برق استان زنجان قریب به 22 میلیون تومان در بخش های جهیزیه کمک به مسکن و تهیه سبد غذایی برای مناطق محروم مساعدت و مبلغ 5 میلیون تومان از طریق کارکنان این شرکت در جشن نیکوکاری مساعدت شد.

ارسال نظرات