در جشنواره ملی عهدواره مقاومت 80 میلیونی
در جشنواره ملی عهدواره مقاومت 80 میلیونی دو طرح از بسیجیان نخبه شاهرود حائز رتبه برتر شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۰۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جشنواره ملی عهدواره مقاومت 80 میلیونی دو طرح از شاهرود حائز رتبه برتر شدند.

در این جشنواره ملی که توسط سازمان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دفتر مقام معظم رهبری و سازمان بسیج علمی پژوهشی کشور در تهران برگزار شد، طرح های آقایان مهندس حجی و دکتر ضیاء الحق مورد تجلیل قرار گرفت.

مهندس علی اصغر حجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به این جشنواره ملی اظهار کرد: در این جشنواره با توجه به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل طرح های مختلف مردمی و بخش خصوصی که قریب به 30 هزار طرح بوده جمع آوری شده و در نهایت شصت طرح برای تجلیل انتخاب شده که 30 طرح برتر با عناوین اقتصاد مقاومتی درجه یک، دو و سه مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: طرح اینجانب تولید محصولا فرعی از سمنو مثل کلوچه سمون و شکلات سمنو و از این دست محصولات و طرح دکتر ضیاء الحق تولید پاستیل میوه ای از میوه های طبیعی می باشد که هر دو طرح در جشنواره ملی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

حجی با بیان اینکه این طرح از طریق سازمان بسیج علمی پژوهشی و مرکز رشد شهید تهرانی مقدم به این جشنواره ملی معرفی شده بود گفت: از این مرکز سه طرح ارائه شده بود که طرح تولید محصولات از سمنو و طرح پاستیل میوه ای مورد تقدیر قرار گرفت و درجه یک و دو اقتصاد مقاومتی را کسب نمود.

لازم به ذکراست مرکز رشد شهید تهرانی مقاومت بسیج علمی پژوهشی شهرستان آماده دریافت طرح های مختلف بسیجیان و حمایت از آنها در رشته های مختلف و ارائه به جشنواره هاست و تاکنون نیز در جشنواره هایی نظیر جشنواره جهاد علم و دانش و جشنواره عهدواره مقاومت 80 میلیونی طرح های این مرکز حائز رتبه شده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها