خبرهای داغ:

خبرنگاران برتر حوزه های بسیج ناحیه امام رضا(ع) تجلیل شدند

معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در این جلسه ضمن تقدیر و تشکراز تهیه اخبار توسط رده های تابعه گفت: اخبار بسیج یکی از مهترین اخبار است که همواره مورد توجه دیگران نیز قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۲۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

ازخبرنگاران برترحوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ، وی با اشاره به حجم وسیع فعالیت ها و اخبار در حوزه ها وپایگاههای بسیج افزود: امیدواریم در سال جدید با اهتمام شما خبرنگاران و همچنین جذب خبرنگاران جدید بتوانیم تمام فعالیت های بسیج را پوشش خبری دهیم.

اسماعیل نظری در ادامه اظهارکرد: روابط عمومی ناحیه آمادگی برگزاری دوره های مقدماتی خبرنگاری را در سطح حوزه ها را دارد.

مسئول باشگاه خبرنگاران بسیج ناحیه مقاومت امام رضا(ع) نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت پوشش برنامه ها وفعالیت بسیج تاکید کرد: خبرگزاری بسیج یکی از بهترین ظرفیت های رسانه ای است برای معرفی ابعاد مختلف فعالیت رده های بسیج، بایستی از این فرصت و ظرفیت نهایت استفاده را کرد.

در این جلسه از اعظم طراوتی فرمانده حوزه خواهران بسیج حضرت زینب و معصومه قائم پناه فرمانده حوزه خواهران بسیج فاطمیه که نهایت همکاری و اهتمام به پوشش برنامه ای بسیج را داشتند تقدیر وتشکر گردید.

همچنین در این جلسه از برادران حجت شعبانی از حوزه شهید حصیری آقا نوری از حوزه شهید شیرازی- طاهره کرمانی از حوزه حضرت مریم(س)- فائزه ریشهری از حوزه حضرت خدیجه (س) لیلا میرزایی از حوزه کوثر ایران روح پرور از حوزه شهیده افضل میترا قراگوزلو از حوزه حضرت خدیجه (س) که بیشترین فعالیت را با روابط عمومی ناحیه در خصوص ارسال اخبار فعالیت داشتند تقدیر و تشکر شد.

ازخبرنگاران برترحوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) تجلیل شد

ازخبرنگاران برترحوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) تجلیل شد


ارسال نظرات