خبرهای داغ:
فرماندار قم با بیان اینکه اردوهای راهیان نور تضمین کننده دین و اخلاق جوانان است، گفت: هزینه‌ای که بابت این امر صرف می‌شود، هدر نمی‌رود، چراکه کاهش هزینه‌های آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۲۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
اردوهای راهیان نور تضمین‌کننده دین و اخلاق جوانان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا سیار با اشاره به ضرورت توجه به اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: بعد از 7 سال، ستاد راهیان نور متشکل از 8 کمیته تشکیل شده است، تا خدمت‌رسانی بهتری به جوانان ارائه شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته پشتیبانی را برعهده دارد، افزود: مسئولیت هر کمیته برعهده یکی از دستگاه‌های اجرایی استان است، که باید به مسئولیت‌های خود پایبند باشند، همچنین همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها باید با کمیته پشتیبانی همکاری کنند تا نیازهای مربوط به این ستاد برطرف شود.

فرماندار قم اردوهای راهیان نور را روشی مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: راه شهدا و تمسک به اهل بیت(ع) جوانان را از آسیب‌های متعددی که در معرض آنها است، حفظ می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است، ادامه داد: جوانان اگر به شهدا متوسل شوند از مشکلات متعددی که در انتظارشان است، مصون می‌مانند، دشمن در این زمینه تلاش بسیار می‌کند، اما ما نیز با تمسک به شهدا می‌توانیم جوانان را در برابر این هجمه‌ها، واکسینه کنیم.

سیار خواستار مشارکت بیشتر همه دستگاه‌ها به منظور تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این اردوها شد و بیان کرد: همه جوانان اعم از بچه‌های من و شما به این مهم نیاز دارند، بنابراین باید شرایط اردوگاه‌ها مناسب حال دختران و دانش آموزان باشد تا سفری مطلوب را برایشان به ارمغان آید.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور تضمین کننده دین و اخلاق جوانان است، خاطرنشان کرد: هزینه‌ای که بابت این امر صرف می‌شود، هدر نمی‌رود، چراکه در واقع این اردوها تضمینی است برای آینده آنها و سبب کاهش هزینه‌های آسیب‌های اجتماعی  در جامعه می‌شود.
ارسال نظرات