امام جمعه شهرستان رودسر ملت ایران هیچگاه دست نیاز به سوی دشمن دراز نمی کند و با اقتصاد مقاومتی به توسعه کشور کمک می کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۳۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تاکید بر ضرورت پاکیزگی درونی اظهار داشت: در آستانه سال جدید هستیم و باید بنگریم در سال ۹۵ عمر خود را صرف چه کارهایی کردیم و علاوه بر نظافت و پاکیزگی ظاهر بر پاکیزگی درون نیز اهتمام بورزیم.

وی با بیان اینکه باید حساب عمرمان را داشته باشیم افزود: عید نوروز آدابی دارد و صله رحم بهترین رسم نوروز است که اسلام نیز بر آن تاکید دارد.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: کمک به محرومان، انفاق، احترام به بزرگترها و دیدار از مصیبت دیدگان از دیگر آدابی است که باید در نوروز بدان توجه داشته باشیم.

ایشان با بیان اینکه در آستانه سال نو باید کدورت ها را کنار بذاریم اذعان کرد:در این ایام ۳۰۰ هزار نفر به عتبات عالیات سفر می کنند و بیش از هفت میلیون مسافر نیز وارد استان گیلان می شود.

امام جمعه شهرستان رودسر در ادامه به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ا(سلام الله علیها) اشاره و بیان کرد: پیامبر اسلام با توجه به حضرت زهرا(سلام الله علیها) به مقام زن جایگاهی دادند که تا قبل از آن وجود نداشت و دخترها را زنده به گور می کردند.

 وی در ادامه به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: دشمن با تهدید و تحریم درصدد فشار بر ملت ایران و تحمیل اهداف خود است.

 حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه دست نیاز به سوی دشمن دراز نمی کند و با اقتصاد مقاومتی به توسعه کشور کمک می کند.

 وی با بیان اینکه ملت ایران بر استقلال خود تاکید دارد افزود: امنیت عامل آرامش و رونق اقتصادی است که در کشور وجود دارد.

 خطیب جمعه رودسر در پایان به انتخابات و توطئه دشمن در ایجاد تفرقه بین مردم اشاره و خاطرنشان کرد: انتخابات بهانه ایی برای دشمنان است تا فتنه ایجاد کنند اما بدانند که ملت ایران آرزوی آنها را زنده به گور می کند.

ارسال نظرات