نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اعتماد به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی فرد، محسوب می‌شود

اعتماد به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی فرد، محسوب می‌شود که به سبب خدمت صادقانه و طی سال های متمادی و البته در شرایط دشوار کسب می‌ شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۳۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در دیدار با اعضای هیات‌های نظارت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، گفت: در صورتی که انتخابات توسط مجریان و اعضای هیات های اجرایی در امنیت کامل و بدون هیچ گونه تخلفی برگزار شود، این امر باعث برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری از سوی مردم خواهد شد.

آیت اله علی خاتمی اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا را از معتمدترین مردم منطقه برشمرد و افزود: مقوله اعتماد به عنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی فرد، محسوب می‌شود که به سبب خدمت صادقانه و طی سال های متمادی و البته در شرایط دشوار کسب می‌ شود و افراد عاقل و مسلمان، حاضر به ازدست دادن این سرمایه نخواهند شد.

وی برگزاری انتخابات مختلف در 38 سال گذشته را اتفاقی عظیم و قابل توجه در دوران پس از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات در کشور بدون دخالت و وابستگی به کشورهای دیگر برگزار می شود، در همین راستا نیز اخیراً مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در رابطه با نگرانی رئیس جمهور فعلی آمریکا گفته اند که آمریکا نمی‌تواند در مورد انتخابات ایران نظر بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در برخی کشورها منافع و رشد ملی همواره بر منافع شخصی ارجحیت دارد، تصریح کرد: به عنوان مثال کشور آمریکا همواره رویکردهایی در جهت حفظ و تقویت منافع ملی خود از جمله حفظ امنیت رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند.

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: البته در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، شاهد بودیم که کاندیداها افشاگری های زیادی از فعالیت های سال های اخیر رقبای هم داشتند که بدون شک این افشاگری ها باعث تخریب غرور و اعتبار ملی این کشور شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار