خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور :

بانک‌های خوزستان در سال 95 تسهیلاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت نکردند

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به پرداخت 30 میلیاردتومان تسهیلات به کارگاه‌های زودبازده از سوی بانک مهر گفت: ندیدم بانک‌های استان تهسیلاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مشتریان خود پرداخت کرده باشند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۵۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
سردار حسن شاهوارپور در گفتگو با خبرنگار بسیج درباره اقدامات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برای اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: راه اندازی کارگاه‌های زودبازده از جمله اقدامات ما بود و 30 میلیاردتومان در سال 95 از طریق بانک مهر به کارگاه‌ها واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه اکثر اقدامات سپاه برای اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی مربوط به مناطق کم برخوردار است، گفت: متأسفانه بانک‌ها همکاری نداشتند و ندیدم بانک‌های استان تهسیلاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مشتریان خود پرداخت کرده باشند.

وی افزود: خرید اجناس خارجی را در سپاه ممنوع کردیم مگر بنا بر ضرورت و این نیاز در یک کارگروه بررسی می‌شود و پس از تأئید این کارگروه اجازه خرید محصولات خارجی داده نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به فرهنگ سازی انجام شده در بین پاسداران خوزستانی مبنی بر نخریدن محصولات خارجی دارای مشابه داخلی بیان کرد: خرید جنس خارجی تولید داخلی را تضعیف می‌کند و به همین دلیل کار پسندیده‌ای نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار