خبرهای داغ:
آخرین نشست خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات شاهرود در سال 95 با موضوع خانه مطبوعات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۷۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آخرین نشست خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات شاهرود با موضوع ثبت نام در خانه مطبوعات با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این نشست که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد، شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و عید نوروز با بیان اینکه ثبت نام همه خبرنگاران در سامانه خانه مطبوعات الزامی است افزود: از سال بعد از تمام برنامه ها و امکانات به افرادی اختصاص می یابد که در این سامانه عضو هستند و این افراد به عنوان خبرنگار شناخته می شوند.

وی افزود: تاکید ما بر این است که همه خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه در این سامانه عضو شوند تا حقی از کسی تضییع نشود و اطلاع رسانی در این زمینه به نحوه مطلوب انجام شود.

آشوری با بیان اینکه انشالله در ایام نوروز نیز سایت ها فعالیت خبری خود را داشته باشند بیان کرد: تاکید استاندار سمنان بر این است که در ایام نوروز نیز اخبار شهرستان و استان حتماً اطلاع رسانی شود و اصحاب رسانه در این زمینه فعال باشند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات وظیفه دعوت حداکثری مردم در حضور در انتخابات را دارند و امیدواریم مانند گذشته و بیشتر در مشارکت عمومی مردم به حضور در انتخابات تلاش کنید.

عباسعلی حسین پور نائب رئیس خانه مطبوعات استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ثبت نام در سایت خانه مطبوعات و توضیح در مورد نحوه ثبت نام در این سایت عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران در این سایت 30 فروردین ماه می باشد و تا 5 اردیبهشت افرادی که تمایل دارند در هیئت مدیره خانه مطبوعات عضو باشند می توانند ثبت نام نمایند و 15 اردیبهشت ماه سال 96 انتخابات خانه مطبوعات بصورت الکترونیکی و اینترنتی با حضور اعضا خانه مطبوعات برگزار خواهد شد.

در این نشست خبرنگاران حاضر به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص اهمیت خانه مطبوعات و ثبت نام در آن و مشکلات پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها