دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار»:

برگزاری نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» در استان زنجان

نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» به همت خبرگزاری فارس و با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان و بسیج رسانه استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۸۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و همچنین ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» برگزار می‌شود.

قنبر رسولی افزود: جشنواره عکس «قاب ماندگار» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود

دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» تصریح کرد: این جشنواره به همت خبرگزاری فارس و با همکاری بسیج رسانه استان زنجان و سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب عکس‌های موبایلی از جمله سلفی با مزار شهدا، مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور، لحظه تحویل سال با شهدا، زیباترین سفره هفت‌سین با عکس شهید برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین بخش ویژه این جشنواره نیز در قالب عکس‌های زیبا از آیین و سنت‌های نوروزی مردم زنجان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از چند روز قبل منتشر شده است، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره در خبرگزاری فارس مستقر بوده و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند، عکس‌های خود را به شماره تلگرامی 09122417527 ارسال کنند.

قنبر رسولی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 30 فروردین ماه است، گفت: پس از داوری به برترین آثار جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس «قاب ماندگار» با اشاره به اینکه آخرین اخبار مربوط درباره جشنواره در کانال تلگرامی خبرگزاری فارس به آدرس farszanjan@ منتشر خواهد شد، اضافه کرد: همچنین برترین آثار ارسالی از همین کانال به نام خالق آثار منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات