با تلاش جهادی رزمندگان چهارمحال و بختیاری؛
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ایجاد 250هکتار فضای سبز در خوزستان با تلاش جهادگران استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۹۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: استان چهارمحال و بختیاری در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک به مردم ولایتمدار استان خوزستان و حل مشکل ریزگردها و بیابان زدایی، جزء اولین استانهایی بود که برای کمک اعلام آمادگی کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیمحمد اکبری، بااشاره به نقش مؤثر مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: دراولین روز درختکاری 4هزار هکتاری در استان خوزستان، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز نهالکاری 250هکتار از این اراضی را شروع کرد.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: 50هزار اصله نهال متناسب با آب و هوا و جغرافیای خوزستان در محدوده اتوبان خلیج فارس در جاده اهواز- ماهشهر با همت رزمندگان گردان مهندسی رزمی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام غرس می شود.

وی، گفت: هم اکنون 5دستگاه بیل مکانیکی به همراه کارشناسان و جهادگران یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام مشغول نهالکاری هستند و سازمان بسیج سازندگی، مهندسی سپاه استان، آماد و پشتیبانی و ظرفیت های گردان بیت المقدس، امام حسین علیه السلام و راهیان نور نیز در این اقدام ارزشمند بکارگیری می شود.

وی، با بیان اینکه علاوه بر غرس نهالها، نگهداری آنها نیز تامدتی با یگان می باشد، افزود: نهالکاری 250هکتاری در اراضی خوزستان تا 15فروردین 96 پایان خواهد یافت.

ارسال نظرات