حجت الاسلام رئیسی:

حضرت فاطمه(س) گره گشایی از کار دیگران را قرب به خدا می دانست/ کمک به دیگران برای تثبیت منافع خود دگرخواهی نیست

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: یکی از جلوه های زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) گره گشایی از کار دیگران و کمک به مستضعفین است.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۹۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در مراسم ولادت حضرت زهرا(س) و افتتاح پروژه حاشیه شهر مشهد در سالن 9 دی سپاه ناحیه میثم عنوان داشت: در مطالعه زندگی فاطمه زهرا(س) اوج خداخواهی و اخلاص را می بینیم و در پرتوی این خداخواهی یک دگر خواهی را نیز می بینیم و آن اینکه فاطمه زهرا(س) گره گشایی از دیگران را قرب به خدا می دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از داعیه داران حقوق بشر که شعارشان گوش فلک را کر کرده است و دم از رعایت حقوق دیگران می زنند بیان داشت: کدامیک دگر خواه هستند؟ آیا هر کس که به دیگران کمک کرد دگرخواه است؟ ولو اینکه کمک به دیگر برای تثبیت منافع خود و شهرت خود باشد؟

رئیسی در ادامه بیان داشت: در جریان نزول سوره «هل أتی» یک دگر خواهی صورت گرفت که با همه دگرخواهی های دیگران فرق می کند و آن عمل برای خدا و عدم مطالبه مزد از مستمندان است که این ویژگی باعث تمایز دگرخواهی فاطمه زهرا سلام الله علیها با تمام دگر خواهی های عالم است.
 
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: یکی از جلوه های زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) گره گشایی از کار دیگران است. همان فاطمه ای که در برابر خودخواهان می ایستد و از ولایت و امامت دفاع می کند، در برابر نیاز یک نیازمند از زینت و اموال خود می گذرد و تبسم را بر لبان او جاری می کند.

وی در پایان از تلاش همه خدمت گذاران برای زدودن غبار محرومیت و برداشتن باری از دوش مستضعفان و مردم در حاشیه شهر تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار