فرمانده سپاه امام رضا(ع) به فرهنگسازی در تبلیغ محصولات داخلی تاکید کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های محلی و منطقه‌ای می تواند مصرف کنندگان را از تولیدات داخلی آگاه کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۹۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری عصر امروز در بازدید از  واحد های صنعتی موفق ضمن اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی شکوفایی اقتصادی را سرعت می بخشد و سبب توسعه اقتصادی می شود، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نسخه ای است که ما را از نوسانات مضر بازارهای بیگانه مصون نگه می دارد.
 
وی در ادامه در خصوص دیگر ویژگی های اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی سبب افزایش صادرات می شود و این خود منجربه خودکفایی و تاثیرگذاری در بازارهای جهانی می شود.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) نسبت به توجه مسئولان در کنار تولیدکنندگان به امر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم مسئولان تصمیمات لازم را در حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران اتخاذ کنند و از صنعت و تولیدات داخلی حمایت کنند.
 
وی مدیریت انقلابی و داشتن روحیه بسیجی را عاملی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم چنین روحیه‌ای در مدیران سطوح مختلف حاکم باشد چرا که هر جا و در هر عرصه ای با این روحیه وارد شدیم توانستیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم.
 
نظری با تاکید بر اینکه نباید خودتخریبی و خوداستعماری کنیم، بیان داشت: ما وقتی به سمت کالای خارجی و خرید آن برویم قطعا تولیدکنندگان دچار مشکل خواهند شد.
 
وی در پایان به فرهنگسازی در تبلیغ محصولات داخلی تاکید کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های محلی و منطقه‌ای می تواند مصرف کنندگان را از تولیدات داخلی آگاه کند چه بسا که ممکن است کالایی در داخل تولید شود ولی مردم از ان آگاهی نداشته باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها