خبرهای داغ:
به همت مرکز نیکوکاری امام مهدی(عج) و با عنوان شهید مدافع، امیر لطفی؛
مسئول مرکز نیکوکاری امام مهدی(عج) پایگاه شهید آیت الله مدنی مراغه گفت: در آستانه سال جدید، 80 بسته حمایتی و غذائی به ارزش 360 میلیون ريال در بین نیازمندان تحت پوشش این مرکز در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۱۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیرضا فرشاد افزود: این بسته های حمایتی در قالب بسته های غذائی و پوشاک برای حمایت از خانواده های نیازمند توسط بسیجیان پایگاه شهید مدنی و محله شریعت اباد این شهرستان جمع آوری و در بین این خانواده ها توزیع شد.

وی ادامه داد: بسته غذائی شامل روغن، ماکارونی، برنج، گوشت قرمز، مرغ، قند و چای هرکدام به ارزش تقریبی دو میلیون ريال در مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

فرشاد اضافه کرد: همچنین در آستانه سال نو، بسته های حمایتی در قالب پوشاک عید به ارزش 200 میلیون ريال نیز در بین خانواده های نیازمند زیر پوشش این مرکز توزیع شده است.

وی گفت: جمع آوری و توزیع این بسته های حمایتی متبرک به نام شهید امیر لطفی شهید مدافع حرم بوده و با همت بسیجیان پایگاه شهید مدنی در راستای ترویج امر حسنه کمک به همنوعان در آستانه سال جدید انجام شده است.

فرشاد با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی توسط این مرکز در طول سال افزود: هم اکنون 40 دانش آموز نیزامند این شهرستان زیر پوشش این مرکز قرار داشته و از حمایت های مادی و معنوی آن برخوردار هستند.

 

وی ادامه داد: کمک های جمع آوری شده مردمی و خودجوش توسط این مرکز در چندین نوبت در طول سال در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

فرشاد بیان کرد: ارائه کمک های مالی برای تعمیر و احداث مسکن برای خانواده های محروم از جمله حرکت های فرهنگی و اجتماعی این مرکز در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی توسط بسیجیان این پایگاه و مرکز نیکوکاری امام مهدی (عج) برای کمک به جبهه مقاومت اسلامی گفت: این بسیجیان نشان داده اند که بر اساس رهنمودهای رهبری در کنار کمک به مردم مظلوم سوریه و جبهه مقاومت اسلامی، کمک به خانواده های محروم را در اولویت اصلی برنامه های خود قرار داده اند.

مسئول مرکز نیکوکاری امام مهدی(عج) پایگاه شهید آیت الله مدنی مراغه افزود: کمک به اقشار نیازمند جامعه به عنوان امر به معروف بوده و باید در سطح جامعه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود.

ارسال نظرات