خبرهای داغ:
در آستانه نوروز و همزمان با شروع سفركاروان هاي راهيان نور، صدا و سيماي مركز قزوین براي انعكاس اين رويداد برنامه‌هايي تدارك ديده است.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۴۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
سیمای مرکز قزوین، از طریق برقراري ارتباط زنده تلویزیونی با خبرنگاران مستقر در نواحي مرزي و مراكز آبادان، ایلام، خوزستان و ...  حال و هواي مناطق عملياتي دفاع مقدس را انعكاس مي‌دهد.
سیمای مرکز قزوین همچنين در ایام نوروز با پخش دو مستند «تا شکفتن» دوم فروردین ساعت15 و «خادم الشهداء» یازدهم فروردین ساعت15 که روایت حضور کاروان های راهیان نور شهر قزوین در مناطق عملیاتی می باشد، حال و هوای نوروز امسال را جلوه ی دیگری خواهد بخشید.
شبکه قزوین همچنين در فواصل پخش برنامه هاي شبكه نیز از سرودها، نماهنگ ها و توليدات تلويزيوني و پخش گزارش‌هاي مرتبط به اين موضوع استفاده خواهد کرد.
رادیو قزوین نيز همزمان با ايام نوروز به كاروان‌هاي راهيان نور توجه ويژه‌اي داشته است و در ويژه برنامه زنده «صدای بهار»ساعت 10صبح به برقراري ارتباط با مناطق عملياتي و پخش گزارش‌هاي مرتبط به اين موضوع مي پردازد.
گزارشگر اعزامی رادیو قزوین نیز از محل ستاد استقبال از كاروان هاي راهيان نور و مسافران نوروزي به گفتگو با مسئولان ستاد راهيان نور و انعكاس برنامه هاي آنان خواهد پرداخت.
گفتنی است صدا و سیمای مرکز قزوین از ظرفیت رادیونما نیز در بارگذاری تصاویر کاروان های راهیان نور بهره می برد.

1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها