خبرهای داغ:
الگوی مادران شهدا فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) وام‌البنین(س) هستند که با پشتوانه این الگو توانسته اند شهدا را در دامان پاک خود پرورش دهند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۴۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از۱۵۰ مادر شهید استان ویادواره شهدای شهرستان قزوین که عصر چهارشنبه درسالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) که  فرهنگ و کلامشان شهید پرور بود در باره ی مادران شهید فرمودند که مرد از دامن زن به معراج می رود و شهدای ما نیز از دامن مادران شهید پرور عروج کردند و ملکوتی شدند.
نماینده ولی‌فقیه وامام جمعه قزوین گفت: شهدا به مقصد و هدف شان رسیدند و عالی تربن مقام نزد خداوند را به دست آوردند و خداوند در قرآن می فرماید من مسجل کردم زمین به  دست انسان های  شایسته بیفتد و شهدای برای تحقق این امر شهید شدند.
وی اضافه کرد: به برکت خون همین شهدا امروز ما شاهد این هستیم که پرچم امام زمان در ایران اسلامی برافراشته شده است و بسیاری از کشورهای دیگر نیز به برکت خون شهیدان ما از سلطه استعمار بیرون آمدند.
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خداوند فرموده ما اراده کردیم که مستضعفان را حاکم و پیشوای عالم قرار دهیم گفت: مادران شهید افسران میدان معنوی،  فرهنگی و ظاهری و باطنی هستند که بیشترین همت را کردند تا این اراده خداوند محقق شود.
آیت الله عابدینی با تاکید بر این که شهدا اقامه کنندگان دین هستند گفت: تا کنون هرچه توانسته ایم در اقامه دین و نماز به دست آوریم به برکت خون شهداست.
وی خاطر نشان کرد: الگوی مادران شهدا فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) وام‌البنین(س) هستند که با پشتوانه این الگو توانسته اند شهدا را در دامان پاک خود پرورش دهند.
در ادامه از مادران شهدا تجلیل شد.
4001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها