خبرهای داغ:
راهیان نور:4

گریه برای روزهایی که بر نمی گردد

عضو شورای شهر قزوین و رزمنده دفاع مقدس در برابر پرسش خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر با اشک و بغض فروخفته خود همگان را تحت تاثیر قرار داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۵۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور، مستقر در خرمشهر، حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین به عنوان یکی از چهره های شاخص فرهنگی قزوین  در زائرسرای سپاه صاحب الامر (عج) در خرمشهر حضور داشتند.
وی یکی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس می باشد که در عملیات کربلای 4 جز نیروهای آبی خاکی و خط شکن بودند.
وقتی همراه  تیم اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر (عج) وارد زایر سرای خرمشهر شدیم ، چهره ای آشنا در حال بر افراشتن داربست های حسینیه زایرسرا  بود،لباس کارگری و خادمی شهدا را به تن داشت.
صلح جو در برابر اصرار خبرنگار خبرگزاری بسیج که در بدو ورود به دنبال سوژه خبری بود مقاومت کرد و حاضر به مصاحبه نشد اما جوابی کوتاه با بغض و گریه دهد که همه تیم رسانه را در بدو ورود به سرزمین خون و حماسه تحت تاثیر قرار داد.
 هنگامیکه خبرنگار خبرگزاری بسیج از وی پرسید، چرا مانند سایرین به گردش و تفریح سال جدید نرفتید گفت:انسان برای تفریح خود جایی را که دوست دارد انتخاب میکند
گریه های رزمنده دوران دفاع مقدس نشان از بغض خفته ای داشت که به دنبتال گم گشته ای امده بودند
به یاد روزهایی که سرداران وسربداران خمینی با ندای لبیک یا حسین عاشوراییواقعی بپا کردند.
به یاد مردانی که در گردانهای آبی خاکی در ام الرصاص اسمانی شدندد تا امروز آمن ترین آسمان  دنیا را داشته باشیم و به یاد شهید بهشتی که در کربلای 4 با چشم اشک بار از عکس فرزندش خداحافظی می کند.
شاید به نبال کسی می گردد که هرسال برای پیدا کردنش تکرار سفر را در دستور کار قرار می دهد اما بازگشت به روزهای خاطره را می توان از رفتار و بغض فروخفته وی  احساس کرد.
مردان رزم و حماسه در برابر تمام دنیا ایستادند و خم به ابرو نیاوردند اما در برابر سوال خبرنگار بسیج گریه کرد. اشک هایی ناب به یاد روزهای فراموش شده و آن روز که بگذشت نمی آید باز.
1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار