خبرهای داغ:
دبیر اردو‎های جهادی یسرا گلستان خبر داد؛
دبیر اردو‎های جهادی یسرا گلستان از اعزام 165 بسیجی شهرستان گرگان به اردوهای جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۵۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاریربسیج از گرگان، حجت الاسلام مهدی انتصاری عصر امروز در آیین بدرقه گروه‎های جهادی بسیجی که برای خدمت‎رسانی به مناطق محروم جنوب کشور اعزام شدند، اظهار داشت: این بسیجیان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس استان خوزستان شهرستان ایذه اعزام می‎شوند.

وی با بیان اینکه امروز 165 بسیجی شهرستان گرگان به این اردوی جهادی اعزام شدند، افزود: این بسیجیان در قالب 15 گروه جهادی در نظر گرفته شدند و در مدت 6 روز کاری به خدمات فرهنگی و جهادی در مناطق محروم خوزستان می‎پردازند.

دبیر اردو‎های جهادی یسرا گلستان افزود: این کاروان 6 فرودرین ماه به استان گلستان برخواهد گشت و در این کاروان 3 گروه خواهران و 12 گروه برادران در نظر گرفته شده است.

انتصاری با بیان اینکه ترمیم و ساخت منازل روستایی شهرستان ایذه از محوریت برنامه‎های جهادی این گروه‎ها بسیجی است، افزود: در کنار فعالیت‎های عمرانی برنامه‎های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین هدف از اردو‎های جهادی خودسازی است و ما در اردوه‎های جهادی منازل مردم را را برای ساخت هویت و شخصیت خودمان می‎سازیم.

دبیر اردوه‎های جهادی یسرا گلستان بیان داشت: ما در سختی‎ها جهاد با نفس می‎کنیم و این جهاد، جهاد اکبر است و در کنار این جهاد خدمات نیز به مردم ارائه داده می‎شود.

انتصاری با بیان اینکه بازدید از یادمان‎های شهدا هویزه و چزابه نیز در کنار این اردوه‎های جهادی در نظر گرفته شده، تاکید کرد: فوق‎برنامه‎های مذهبی و ورزشی، روایت‎گری و محفل انس‎با اهل البیت(ع) نیز در کنار این اردو‎های جهادی در نظر گرفته‎ایم.

وی اظهار داشت: تمام اهل البیت(ع) در کنار همه کارهای معنوی و رهبری جامعه به بحث محرومیت‎زدایی توجه ویژه‎ای داشتند و لذا یکی از توصیه‎های اصلی دین ما رسیدگی به محروم هستند.

دبیر اردوهای جهادی یسرا گلستان افزود: بیش از 130 برادر و 35 خواهر در این اردوی جهادی همراه شدند.

انتصاری تاکید کرد: اردوی جهادی درصدد این است که موجی ایجاد کند که مسئولان توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند.

وی گفت: سپاه ناحیه گرگان، بسیج سازندگی این نهاد همکاری خوبی برای اعزام با اردو‎های جهادی داشتند و انتظار ما این است که مسئولان به مناطق محروم رسیدگی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها