خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه امروز ۱۶۵ بسیجی گرگان به اردو‎های جهادی اعزام شدند، گفت: این بسیجیان در قالب ۱۵ گروه جهادی به منطقه عملیاتی جنوب کشور، شهرستان ایذه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۵۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی‎ مهاجر عصر امروز در آیین بدرقه گروه‎های جهادی برای خدمت‎رسانی به مناطق محروم جنوب کشور اظهار داشت: اردوی جهادی دو بعد دارد یک بعد جهاد نفس است و افرادی که به این اردو اعزام می‎شوند درون خود را کامل می‎کنند و در درجه بعدی به همنوع خود خدمت کنند.

وی با بیان اینکه امروز 165 بسیجی شهرستان گرگان به اردو‎های جهادی اعزام شدند، تصریح کرد: این بسیجیان در قالب 15 گروه جهادی به منطقه عملیاتی جنوب کشور در دوران جنگ، شهرستان ایذه اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: در دوران جنگ مردم مناطق عملیاتی جنوب کشور مردانه در برابر دشمن  ایستادند و امروز نیز در اعتلای حرکت رزمندگان ما در جهاد اصغر، بسجیان شهرستان گرگان در جنگ فرهنگی و جهادی به فریاد مردم محروم در مناطق جنوب کشور می‎رسند.

مهاجر با بیان اینکه سال 1395، 25 گروه جهادی 7 روزه که 310 نفر به مناطق محروم اعزام کردیم، تاکید کرد: همچنین در قالب اردو‎های یک روزه 2 هزار و 200 بسیجی به مناطق محروم اعزام شدند و خدمات عمرانی، آموزشی و خدماتی را ارائه کردند.

وی به اعزام‎های راهیان نور اشاره کرد و افزود: نخستین کاروان بسیجیان محلاتی که به راهیان نور از شهرستان گرگان اعزام شده بودند که در راه برگشت هستند و دیگر کاروان‎ها نیز اعزام می‎شوند و امسال موضوع کیفیت کاروان‎ها را از باب فرهنگی و برنامه‎ای در نظر گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: در مناطق جنوب که مناطق جنگ زده بودند نیاز است توجه ویژه‎تری شود و اگر قرار است کاروان‎ها به راهیان نور بروند نیاز است که مردم خوزستان نیز دیده شوند و یکی از اقدامات خوبی که انجام می‎شود همین اعزام گروه‎های جهادی که شباهت با کاروان راهیان نور دارند و در آن مناطق  برای خدمات به مناطق جنگ‎زده خوزستان حضور پیدا می‎کنند و این کاروان به رفع محرومیت فرهنگی و جهادی می‎اندیشد.

مهاجر تاکید کرد: همواره بسیجیان خوب کشور ما آماده هستند در همه عرصه‎ها جانفشانی کنند و در همه عرصه‎ها آماده ارائه خدمت هستند و این بسیجیان با نگاه انقلابی و دغدغه‌مند ولایی برای ارائه خدمت به همه نوع اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها