خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج سازندگي قزوين مطرح کرد:
بسیج سازندگی همزمان با فرارسيدن سال نو در راستاي تكريم نيازمندان، 300 بسته غذایی را در مناطق محروم استان قزوین و در میان نیازمندان تحت حمایت امداد توزيع کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۶۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
مسئول بسیج سازندگی استان و معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در نشست مشترک بر لزوم تداوم همکاری و هماهنگی های مشترک تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ حميدرضا اله ‌بداشتي مسئول سازمان بسيج سازندگي استان قزوين، در نشست مشترک با معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش های کمیته امداد گفت: بسیج متعلق به نظام است و این تعلق به معنای خدمت به مردم است و ارزش این خدمات زمانی افزون می شود که برای رفع محرومیت در جامعه گام برداریم.

وی ادامه داد: همکاری با کمیته امداد به واسطه هدف والای این نهاد افتخاری برای ماست چراکه با حضور در عرصه خدمت به نیازمندان همانا برای تحقق یکی از هدف های مهم بسیج اقدام کرده ایم.

مسئول سازمان بسيج سازندگي استان قزوين با اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای حضور در عرصه های مختلف خدمت به نیازمندان بیان کرد: بسیج سازندگی در چند مرحله برای نوسازی واحدهای مسکونی نیازمندان همکاری نزدیکی با کمیته امداد داشته است که این تلاش را می توان بازهم گسترش داد تا بتوانیم در مناطق محروم بیش از پیش حاضر شده و به محرومان خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: فلسفه بسیج سازندگی گره گشایی در حل مشکلات و حضور در منطق محروم است تا با کار جهادی بتوانیم عرصه خدمتی به نیازمندان را بیش از پیش گسترش داده و محرومیت را کاهش دهیم.

اله بداشتی با اشاره به توزیع سبد کالا عنوان کرد: توزيع سبدهای کالا شامل؛ اقلام خوراكي و بهداشتي در بين خانواده‌هاي محروم و نيازمندان تحت حمایت امداد نيمه دوم اسفند ماه سال جاري با مشارکت جهادگران و بسيجيان سازمان بسيج سازندگي و كميته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است.

وی اعلام كرد: این300 بسته‌ حمايتي با مشاركت دستگاه‌هاي اجرايي و خيران تدارك و تهيه شد كه طي اردوهاي جهادي در مناطق محروم بين خانواده‌هاي نيازمند از جمله بيماران خاص توزيع شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین نیز در این نشست اساس کار امداد در خدمت رسانی را جلب مشارکت اقشار مختلف مردم دانست و اظهارکرد: خدمات مختلفی در کمیته امداد امام (ره) صورت می گیرد ولی ویژگی محوری در ارائه این خدمات اتکا به مردم است، در واقع کمیته امداد حلقه واسط بین اغنیا و فقراست تا محرومیت را در جامعه کاهش دهیم.

محمد صیادی خاطرنشان کرد: بسیج و کمیته امداد نهادهای مردمی و انقلابی هستند که در هدف نهایی که همانا خدمت به مردم است، نقطه اشتراک دارند از این رو باید از ظرفیت های مختلف بسیج برای خدمت به نیازمندان استفاده کنیم.

وی با بیان روایتی از یکی از ائمه معصوم (ع) مبنی بر این که اگر همه مردم زکات خود را پرداخت کنند، فقیری باقی نمی ماند، توضیح داد: کمک به محرومان تنها در پرداخت های کلان نیست بلکه هر کس به میزان توانایی خود می تواند در رفع محرومیت در جامعه مشارکت داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: مشارکت در کمپین "خوب باشیم"، ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین برای کمک به فرزندان بی سرپرست و سایر طرح های کمیته امداد زمینه های تحقق این مشارکت است البته هر یک از شهروندان می توانند در این طرح ها با حداقل مبلغ که توانایی دارند حاضر شده و به ارائه خدمات به نیازمندان بپردازند.

وی یادآورشد: سامانه پیامکی کمیته امداد با شمارگیری #028*8877* بستر دیگری برای دریافت کمک های مردمی است که صدقه های پرداختی را در زمینه های مختلف اعم از کمک به ایتام، تأمین جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی آموزشی و اشتغال دریافت و براساس نیت های نیکوکاران هزینه می شود.

شایسته ذکر است، بسیج سازندگی برای چهارمين سال متوالي توزيع بسته‌هاي حمايتي بين خانواده‌هاي محروم و نيازمند را با حضور خيران و جهادگران سازمان بسيج سازندگي و امدادگران استان قزوين اجرا می کند.


1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها