کد خبر: ۸۸۳۹۹۷۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بعد از بارش های مناسب طی پنج شنبه و جمعه که سراسر استان کردستان را فرا گرفته بود، بار دیگر اداره کل هواشناسی کردستان پیش بینی کرد طی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه باز هم آسمان کردستانی ابری می شود.

 

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از یکشنبه ۲۹ اسفند تا چهارشنبه دوم فروردین ماه سال ۹۶، استان بطور متناوب در دامنه گذر امواج بارشی فعال و ناپایدار قرار می گیرد.

 

محمدطالب حیدری عنوان کرد: در مدت یادشده شاهد تشکیل و رشد ابر، وزش باد البته گاهی شدید، بارش باران و برف با احتمال رعد وبرق خواهیم بود.

 

وی با اشاره به وضعیت دمای هوای طی روزهای آینده در استان کردستان، اظهار داشت: همچنین در طول هفته جاری اندکی هوای استان سردتر خواهد شد و به همین دلیل انتظار می رود که مسافران نوروزی پیش بینی های لازم را داشته باشند.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زرینه با منهای چهار درجه سردترین نقطه استان کردستان بوده است.

 

همچنین در شبانه روز گذشته شهرستان مریوان با ثبت شش میلیمتر بارش بیشترین میزان بارش را در استان کردستان به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات