خبرهای داغ:
قهرمان مسابقات بین المللی کونگ فو پس از رونمایی از بنر شهدای مدافع حرم در کشور جمهوری آذربایجان، مدال خود را به خانواده شهدای مدافع حرم اهدا کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۸۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

افشین آریانژاد گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: رونمایی بنر شهدای مدافع حرم پس از قهرمانی در باکو با واکنش خوب مسئولان ایرانی روبرو و موجب حیرت شرکت کنندگان در آن شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات، ورزشکارانی از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه، گرجستان، روسیه و عراق شرکت داشتند که با ورزشکارانی از جمهوری های آذربایجان و گرجستان رقابت و مدال طلا و کمربند قهرمانی را در وزن 75 کیلوگرم رشته کونگ فوی آزاد ازآن خود کردم.

آریانژاد با اشاره به آغاز فعالیت ورزشی خود، بیان کرد: فعالیت ورزشی خودم را با کونگ فو از سال 1378 آغاز و پس از آن با کیک بوکس ادامه دادم که هم اکنون نیز باشگاه و مربی گری در رشته ووشو و کیک بوکس دارم.

 

وی با بیان اینکه عناوین قهرمانی مختلفی در کیک بوکسینگ و ووشو دارد، مقام نخست مسابقات کاپ آزاد اوراسیا در باکو را از عنوان های کسب کرده خود در سه ماه گذشته خواند و اضافه کرد: پس از کسب این قهرمانی با تیم منتخب کونگ فوتوا به مسابقات بین المللی باکو اعزام شدم که این مسابقات 20 تا 25 اسفند در آنجا برگزار شد.

این ورزشکار بسیجی از بسیجیان سپاه ولایت تبریز است که مدال قهرمانی خود را به خانواده شهدای مدافع حرم اهدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها