سردار سلامی:

فقر و محرومیت در مقابل اراده مردم دوام نمی‌آورد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرمان مقام معظم رهبری لباس جهاد و خدمت به جامعه را پوشیده‌ایم و تا این مشکلات حل نشود ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۱۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه دست‌های مهربانی، عیدانه فاطمی که با صبح امروز همت سپاه امام رضا (ع) در سالن 9 دی گلشهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که این انقلاب، انقلاب مستضعفان، انقلاب جاری کردن احکام قرآن روی زمین، انقلاب برقراری پاکی و انقلاب مبارزه با ستمگران است.

وی افزود: از جمله کارهای تعریف‌شده برای این انقلاب، مبارزه با فقر است و فقر وعده شیطان است و این انقلاب برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و درخشش فضایل انسانی بر صفحه زمین است.

سردار سلامی بیان کرد: امام راحل طلایه‌دار این حرکت است و حضرت آقا نیز حکیمانه و فرزانه شعله‌های عشق را منتقل می‌کند و خدمت‌رسانی به مردم بخش مهمی از نگرانی‌های ایشان را تشکیل می‌دهد.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به یک جامعه نمونه و اسلامی و بلدی طیب در این سرزمین باید تلاش کرد و انقلاب ما انقلاب بلد طیب است بنابراین انقلاب بر مشکلات بزرگی غلبه کردند و می‌کند و فتنه‌های بزرگی را خنثی کرده و عظمت و شکوه نظام روز به روز بزرگ‌تر می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: فقر و محرومیتی که جامعه ما را در بر گرفته است چیزی نیست که در مقابل عزم و اراده مردم دوام بیاورد.

وی اضافه کرد: مسئول که می‌شویم متعهد و مورد سؤالیم و این لباس برای راحتی و تحکم و شهرت نیست بلکه برای فدا شدن و گذشتن از آبرو و برای آبرو دادن به یک امت است، این لباس خدمت به مستضعفان و لباس ایستادگی در مقابل دشمنان این مرز و بوم و جهاد علیه کفار است و اگر از تن درآید خدا لباس ذلت را بر تن ما می‌کند.

وی یادآور شد: به فرمان مقام معظم رهبری لباس جهاد و خدمت به جامعه را پوشیده‌ایم و تا این مشکلات حل نشود ایستاده‌ایم.

ارسال نظرات