مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

انقلاب اسلامی ایران با حرکت جهادی مردم به ثمر نشست

انقلاب اسلامی ایران با حرکت جهادی مردم به ثمر نشست و این حرکت در ۸ سال دفاع مقدس استمرار یافت.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۲۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام محمدی در این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان دانشجویان جهادی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با حرکت جهادی مردم به ثمر نشست و این حرکت در ۸ سال دفاع مقدس استمرار یافت و اکنون در عرصه سازندگی ایران اسلامی شاهد تجلی این حرکت در اردوهای جهادی دانشجویی هستیم.

در ادامه مسئول گروه اردوی جهادی روستای آقلوجه هدف از تشکیل اردوهای جهادی را دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به مردم مناطق محروم و نیازمند دانست و گفت: استقبال و حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه ها جهت دستگیری از محروم بسیار قابل تقدیر است.

پناهلو افزود: ما بسیجیان هرکجا که احساس کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان باشد حاضر شده و در راستای رفع محرومیت و مشکل هم نوعان اقدام می نماییم .

گفتنی است، همزمان با آغاز اولین مرحله از اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ابهر، حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، سرهنگ افشارجانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر وعابدینی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر با حضور در روستای آقلوجه ابهر از عرصه های خدمات رسانی بسیج دانشجویی به مناطق محروم بازدید کردند.

لازم به ذکر است، مرحله دوم فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ابهر از 16فروردین ماه سال 96 با حضور بسیج دانشجویی خواهران اعزام و کمک رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات