مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با بسیج خبر داد

تقدیر سرلشکر باقری از خادمان خارجی نیجریه و هند در زیارتگاه شهدای هویزه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه، از خادم الشهدای هندی و نیجریه ای مستقر این یادمان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۳۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نورو  گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه از روز گذشته، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به جمع زائران راهیان نور پیوسته است، گفت: سرلشکر باقری با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از یادمان هایی همچون یادمان شهدای شلمچه،اروندکنار،اردوگاه شهید باکری خرمشهر و... بازدید کردند و امروز هم در برخی از یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: سرلشکر باقری با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه، از دو خادم الشهدای نیجریه ای و هندی که برای خدمت به شهدا به این یادمان آمده بودند،تجلیل کرد.
 
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: خادم الشهدا به صورت دلی و با نیت تقرب به خدا و شهیدان دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به کارگیری می شوند و امسال آنقدر استقبال زیاد بود که ظرفیت بکارگیری از این همه خادم وجود نداشت.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج افزود: حضورزائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای ما اهمیت زیادی دارد و قطعا حضور دو خادم الشهدا در زیارتگاه شهدای هویزه آنقدر اهمیت داشت که موجب رضایت سرلشکر باقری واقع شد و وی از این دو خادم خارجی تقدیر کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار