معاون سیما در صدا و سیمای مرکز ایلام از ارتباط زنده یادمان شرهانی دهلران در شبکه های ملی و استانی کشور در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۵۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، صدا و سیمای مرکز ایلام چند سالی است که در ایام نوروز با مستقر شدن در یادمان شرهانی دهلران تلاش شبانه روزی می کنند تا این یادمان را به شبکه های مختلف ملی و استانی انتقال دهند.

صلاح آزوغ، معاون سیما در صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار کرد: در بحث راهیان نور ما به صورت ویژه از بیست اسفند بحث راهیان نور را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: همچنین اکیپ سیار سیمای مرکز استان ایلام نزدیک به چهار روز است که در یادمان شرهانی مستقر شده است.

معاون سیما در صدا و سیمای مرکز ایلام بیان نمود: تا کنون ارتباط های فراوانی با شبکه های ملی برقرار شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاشمان این است که با شبکه های سراسری استان های کشور ارتباط داشته باشیم، بیان نمود: تا کنون با شبکه آموزش، قرآن، سه سیما، شبکه های استانی چون قزوین، گرگان، زاهدان و... ارتباط های خوبی را برقرار نموده ایم.

آزوغ گفت: این ارتباط ها هر روز تا 10 فروردین سال 96 که اینجا مستقر هستیم انجام خواهد شد و پس از آن در قلاویزان مهران مستقر می شویم.

وی تصریح نمود: در این مدت که در یادمان شرهانی هستیم هر روز به مدت نیم ساعت ارتباط زنده با شبکه ایلام در ساعت 7 صبح تا هفت و نیم ارتباط خواهیم داشت و بازپخش آن نیز در شب انعکاس داده خواهد شد.

ارسال نظرات