خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری 60 یادواره شهدا در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری بیش از 60 مورد یادواره شهدا در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۶۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

سرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از برگزاری بیش از 60 مورد یادواره شهداء در شهرستان خبر داد و بیان داشت: این یادواره ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تجلیل از مقام شهادت پیگیری و برگزار می شود.

وی در مورد اقدامات اجرایی در زمینه روشنگری در جامعه گفت: در مورد برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در سال جاری، ما حدود 60 نشست به صورت حوزه ای و 200 مورد به صورت پایگاهی برگزار کرده ایم و از دیگر اقدامات فرهنگی فضاسازی در ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر و حوزه ها و پایگاه ها بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: همچنین در سال جاری اعزام بیش از 700 نفر به راهیان نور را در برنامه داشته‌ایم.

وی از اجرای برنامه اوقات فراغت با عنوان جوانه های صالحین در 94 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه با شعار« نشاط و تعالی و با محوریت قرآن، نماز و اقتصاد مقاومتی» و در قالب کلاس های قرآنی، سبک زندگی اسلامی، برنامه های متنوع ورزشی برگزار شد.

بداغی همچنین به برنامه های قرآنی از قبیل روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و تربیت حافظان قرآن کریم ویژه بسیجیان اشاره کرد و گفت: برگزاری هیات منتظران موعود(عج)، هیات عاشقان ولایت و هیات یاوران ولایت در سطح پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان و توانمندسازی بسیجیان در برابرآسیب های شبکه های اجنماعی و فضای مجازی از دیگر برنامه های فرهنگی بوده است.

وی در تشریح اقدامات آموزشی عملیاتی انجام شده افزود: رزمایش گردان های بیت المقدس به استعداد 6 گردان برگزار شد و فراخوانی و اجرای راهپیمایی شبانه این گردان ها و سایر آموزش های لازم برای این گردان ها انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: اجرای دوره عمومی مقدماتی بسیج با حضور بیش از یک هزار و 400 نفر از بسیجیان، اجرای اردوی عملی درس آمادگی دفاعی پایه نهم تحصیلی با حضور یک هزار و 472 نفر از دانش آموزان ، اجرای میدان تیر درس آمادی دفاعی با حضور حدود 950 نفر از دانش آموزان، برگزاری دوره تربیت مربی نظامی در دو سطح عمومی و تخصصی از دیگر برنامه های این ناحیه در زمینه آموزش های عملیاتی بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار