خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

اغلب خادمان راهیان نور دانشجو و طلبه هستند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: افراد بی شماری به عنوان خادم راهیان نور فعالیت می کنند ولی اغلب آنها طلبه و دانشجو هستند.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۶۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از اهواز،سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولي عصر(عج) خوزستان صبح امروز يكشنبه ٢٩اسفند ماه و در اخرين روز سال ٩٥ از منطقه عملياتي دهلاويه ،كانال كميل و يادمان شهداي فكه بازديد كرد.

سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در یادمان عملیاتی فکه اظهار کرد: حال و هوای یادمان ها خاص است و تا کسی به این مناطق نیاید آن را درک و لمس نکرده و پیدا نمی کند. به هر حال عطر خون شهدا در فضا پراکنده است و فضایی معنوی را شاهد هستیم.

وی افزود: همه افراد به محض ورود بدون اینکه کسی ماجرایی را برای آنها تعریف و یا روایت گری کند، حس معنوی پیدا کرده و حس ارتباط با کسانی که مدیون آنها هستیم را تجربه می کند.

سردار شاهوار پور بیان کرد: شهدای والامقامی که خون پاک آنها با این خاک های نرم فکه عجین شده و تا ابد این خون وجود دارد و در رگ جوانان این مملکت که به اسلام اعتقاد دارند، می جوشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: حس ارتباط و جوشش بین آنهایی که زمانی در این منطقه مجاهدت و ایثارگری کرده و خون پاک خود را تقدیم کردند و آنهایی که امروز زنده هستند. امروز همه احساس می کنیم که زنده ایم و مدیون به شهدا هستیم و باید با آمدن به این مناطق یاد آنها را گرامی بداریم.

سردار شاهوار پور عنوان کرد: باید شادی خود را با آنهایی که عزیز خود را از دست داده و خود شهدا تقسیم کنیم.

وی در ارتباط با خدمات رسانی ها گفت: این خدمات رسانی ها هر سال ارتقا پیدا می کند و بخشی هم تحت عنوان خادمان شهدا داریم که در حال حاضر بیش از ۸۸ نفر در یادمان فکه تحت همین عنوان فعالیت می کنند.

سردار شاهوار پور افزود: خادمان داوطلب و عمدتا دانشجو و طلبه هستند و از سراسر کشور براس خدمات رسانی به زائران راهیان نور به یادمان های دفاع مقدس آمده اند. همچنین راویان مجرب و آموزش دیده که بتوانند روایت دفاع مقدس را به خوبی به مردم ارائه دهند.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان تصریح کرد: نیروهای هلال احمر به خوبی حضور دارند و خدماتی که توسط بقیه مجموعه ها مثل مرزبانی به مردم ارائه می شود هم خیلی خوب است. به هر حال محصولات فرهنگی را نیز در اختیار زائران قرار می دهیم.

سردار شاهوار پور اظهار کرد: ساخت چشمه های سرویس بهداشتی دو برابر شده و همچنین فضای پارکینگ و خود یادمان نیز ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: در گرما و ماه رمضان حضور زائران کاهش پیدا می کند ولی از مهر ماه شروع سفر راهیان نور دانش آموزی و بعد دانشجویی است. در نهایت هم خود مردم در ایام نوروز حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها