خبرهای داغ:
مسئول راهیان نور وگردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد:

فعالیت کمیته پاکیزگی و حفظ محیط زیست در یادمان های دفاع مقدس خوزستان

مسئول راهیان نور وگردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت:کمیته های تخصصی برای حفظ و پاکیزگی محیط زیست در محل اسکان راهیان نور و یادمان های دفاع مقدس خوزستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۸۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
فعالیت کمیته پاکیزگی و حفظ محیط زیست در یادمان های دفاع مقدس خوزستان
سروان نادر محمدمیسایی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه ، قرارگاه راهیان نور استان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در یادمان های استان و محل های اسکان راهیان نور کمیته های تخصصی در زمینه پاکیزگی محیط زیست تشکیل و فعال شدند.
وی افزود:باتوجه به توافق میان وزارت جهاد کشاورزی و قرارگاه مرکزی راهیان نور ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شده در چهار هزار هکتار از زمین های استان خوزستان نهال کاری انجام شود.
مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ادامه داد: در حال حاضر زائران راهیان نور از چهار استان کاشت نهال را در محدوده های مشخص شده آغاز کرده و در روزهای آینده نیز با افزایش راهیان نور آمار نهال کاری نیز در استان خوزستان بیشتر خواهد شد.
وی بیان کرد: استان های لرستان، چهار محال وبختیاری، ایلام و یزد جز استان های پیشتاز در زمینه نهال کاری هستند که توافق های لازم با مسئولان راهیان نور این استان ها انجام شده و سایر استان ها نیز بزودی در این خصوص وارد عمل می شوند.
محمدمیسایی تصریحح کرد:کاشت نهال برای جلوگیری از وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان به یک فرهنگ تبدیل شده و بی شک شهروندان در جمع آوری زباله و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست نیز تلاش فراوانی می کنند.
مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصرخوزستان گفت: باتوجه به نزدیک شدن به زمان تحویل سال در بیشتر یادمان ها مراسم های مختلفی برگزار می شود اما در یادمان شلمچه و فتح المبین برگزاری مراسم تحویل سال به صورت ویژه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار