چهارمین تجمع عناصر نمایندگی ولی فقیه عصر روز گذشته توسط نمایندگی با حضور مسئولان نمایندگی حوزه در ناحیه بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۹۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در ابتدا این برنامه آیاتی از کلام ا... مجید توسط بسیجی محسن شفیعی قرائت شد و سپس بعد از پخش سرود ملی کشور حجة الاسلام دهستانی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گزارشی از عملکرد مسئولان نمایندگی حوزه در سال 95 خدمت سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان بیان نمود.

در ادامه این برنامه هادی سیاسی سرهنگ جمالی فرمانده اسبق ناحیه مطالبی با موضوع اقتصاد در راستا عنوان سال 95 و تاکید مقام معظم رهبری بر اهم این موضوع بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل مهم در کشور بعد از انقلاب بوده است.

جمالی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقداماتی که در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته،تلاش های بیشتری را از مسئولان برای رسیدن و تحقق یافتن این هدف خواهان شد و گفت: در زمینه اقتصاد متاسفانه هنوز مشکلاتی است که برخی از آن ها با وجود تلاش هایی که صورت گرفته هنوز به نتیجه ای نرسیده است. در زمینه تولیدات داخلی کشور هنوز در زمینه حمایت های داخلی از تولیدات و صادرات آن به خارج از کشور دچار مشکلات هستیم.

ورود اجناس خارجی چینی به داخل سبب بسته شدن کارخانه ها و شرکت های تولید کننده داخلی و بیکاری افراد شده آن هم به دلیل حمایت نشدن از داخل،کاهش سرمایه گزاری کالا در صادرات به خارج،افزایش رشد بیکاری در کشور،بالا رفتن نرخ وام ها و غیره مشکلات دیگری است که در زمینه اقتصاد کشور وجود دارد.

جمالی در پایان سخنان خود به مسئله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و خواستار آن شد تا با بصیرت و دقت عمل خود فردی اصلح ،انقلابی و ولایتمدار برای خدمت به کشور و مردم انتخاب کنند.

در پایان از فرماندهان و مسئولان نمایندگی حوزه ها با اهدا جوایز از آن ها تقدیر شد.
ارسال نظرات