خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان خبر داد؛

اقامت بیش از ۸ هزار گردشگر در استان گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به آغاز سفرهای نووزی گفت: بیش از ۸ هزار نفر در روز گذشته در گلستان اقامت کردند.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۰۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آمار ورود مسافران نوروزی به استان اظهار داشت: 8 هزار و 761 مسافر و گردشگر در روز 28 اسفند 95 در بخش‌های مختلف استان گلستان اقامت کردند.

وی افزود: از این میزان اقامت در استان 633 نفر معادل 7.23 درصد در هتل‌های استان، 199 نفر معادل 2.27 درصد در مهمانپذیرها و 92 نفر معادل 1.05 درصد در هتل آپارتمان‌ها اقامت کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: 612 نفر معادل 6.99 درصد در طرح خانه مسافر، 3 هزار و637 نفر معادل 41.51 درصد در کمپ های موقت و هزار و 317 نفر معادل 15.03 درصد در چادرهای مسافرتی شامل 278 تخته چادر اقامت کردند.

وی اظهار کرد: میزان اقامت در تاسیسات وابسته به وزارت آموزش و پرورش در استان گلستان نیز یک هزار و 530 نفر بوده است.

کریمی گفت: در دیگر مراکز اقامتی مانند مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌‎های دانشجویی و سالن های ورزشی و مواردی از این دست نیز 741 نفر معادل 8.46 درصد اقامت کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین گفت: 97 بازدید نظارتی در روز 28 اسفند 95 در استان گلستان انجام شد که از این تعداد 18 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی بوده است.

وی افزود: 30 بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی و 16 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی نیز انجام شده است.

کریمی با بیان اینکه تاکنون هیچ شکایتی نیز از مراکز مختلف به ثبت نرسیده، گفت: در روز گذشته 33 بازدید از مراکز اقامتی موقت مانند کمپ‌ها، مهمانسراها و خانه‌های مسافر انجام شده که در این بازدیدها هیچ تشویق، تذکر، اخطار کتبی و تعطیل و تعلیقی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها