خبرهای داغ:
حجت الاسلام فرجی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر گفت: حدیث داریم دین ما جز حب و بغض نیست و تفسیر ما درباره شهدا هم همین طور است و شهدا برای حب و بغض الهی و حب و البغض وطن رفتند و جنگیدند و شهید شدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۱۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
حجت الاسلام فرجی در گفت گو با خبرنگار مسقتر در خرمشهر گفت: حدیث داریم دین ما جز حب و بغض نیست و تفسیر ما درباره شهدا هم همین طور است و شهدا  برای حب و بغض الهی و حب و البغض وطن رفتند و جنگیدند و شهید شدند.
وی در ادامه به اشاره به حرکت عظیم مردم برای زیارت راهیان نور گفت:  استقبال عظیم مردم برای زیارت این مکان نورانی و مقدس هم برای حب و بغض می باشد.
وی ادامه داد: در زمان جنگ خدمت آقای بهجت رسیدند و گفتند چرا شما کاری نمی کنید این جنگ تمام شود، جنگ  این همه سال طول کشیده و ممکن است ما حتی خوزستان را از دست بدهیم، ایشان گفت برای زنده گه داشتن اسلام و انقلاب باید این درخت با خون شهیدان آبیاری شود و قطعا پیروزی ازآن نیروهای اسلام هست ما الان در می یابیم که واقعا این شهدا بودند که باعث شدند انقلاب و اسلام با خونشان پایدار و مستدام بماند.

فرجی گفت: خیلی ها فکر میکنند که شلمچه و طلائیه فقط یک مشت  خاک هست و حتی این سوال در مورد حرم اباعبدالله و حرم حضرت عباس(ع) هم پرسیده می شود که بنده با یک حدیث جواب شان را میدهم که می فرمایند شرف المکان به المکین اینجا به دلیل شرف قدوم  حضرت زهرا(س) و خون های پاکی که اینجا ریخته شده و شهدایی که عباس گونه رفتند و شهید شدند مقدس شده است,  مگر می شود این شهدا عباس گونه شهید شوند و  موقع شهادت حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) به بالین این عزیزان نیامده باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به همه جوانان توصیه می کنیم حداقل یک بار به این مکان نورانی بیایند و تجربه کنند و مطمئن باشید متاثر خواهند شد و شهدا حتما به آنان نظر خواهند کرد.
4002/ پ20/ب/12
ارسال نظرات
پر بیننده ها