خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام رضا شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در یادمان شهدای والفجر ۸ اروند رود گفت: همه ساله راهیان نور با شکوه تر از گدشته با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شده.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۱۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
فرمانده ناحیه امام رضا  شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در یادمان شهدای والفجر ۸ اروند رود گفت: همه ساله راهیان نور با شکوه تر از گدشته با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شده.
وی گفت:حضور جمع کثیری از مردم انقلابی ایران در این مانور بزرگ فرهنگی و معنوی نشان دهنده بیعت مجدد با ارمان های والای شهداست.
حیدری اظهار داشت:دشمنان در تلاش هستند که بین آرمانهای شهدا و نسل جوان انقلاب فاصله ایجاد کند که شرکت گسترده جوانان در این اردوهای راهیان نور نشان دهنده ثبات قدم جوانان انقلابی در انتخاب راه بوده است.
وی ادامه داد:امروز دشمنان وبدخواهان نظام سعی در فاصله انداختن بین مسئولین نظام  هستنئ که امروز به فرموده رهبر انقلاب بصیرت را در همه ی عرصخ خا حفظ نموده و هوشیار در برابر طوطئه های دشمن باشیم.
وی به یادمان شهدای والفجر عملیات کربلای 4 اشاره و خاطر نشان کرد: قدمگاه اروند رود یادآور شهدای دلاور غواص استان قزوین بود که توانستند در این عملیات حماسه های بی نطیری رقم بزنند.
4002/پ20/ب/13

ارسال نظرات
پر بیننده ها