خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، گفت: اردوهای راهیان نور در حقیقت مطالعه و بازخوانی حماسه دفاع مقدس و جستجوی ردپای شهیدانی است که برای میهن اسلامی عزت و افتخار آفریدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۱۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر دیروز در جمع برخی از اساتید حوزه علمیه قزوین و خانواده های آنان که عازم اردوهای راهیان نور بودند، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، تأثیرگذاری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خوبی بر جامعه  دارد.

نماینده ولی فقیه در قزوین افزود: مسافران سفر معنوی و فرهنگی راهیان نور، با تأثیرپذیری از فضای جبهه و جنگ، با فرهنگ مقاومت و ایثار آشنا شده و در مسیر کمال حقیقی گام برمی دارند و در نهایت اعتقادهای خویش را تحکیم می بخشند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:  سفر کاروان‌های راهیان نور به منطقه های جنگی و بازدید از مناطق عملیاتی، به آشنایی افراد جامعه و به خصوص جوانان با ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس می انجامد و سبب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار خواهد شد.

وی افزود: حرکت راهیان نور در حقیقت مطالعه و بازخوانی حماسه دفاع مقدس و جستجوی ردپای شهیدانی است که برای میهن اسلامی عزت و افتخار آفریدند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی نه برای کشور گشایی، بلکه برای دفاع از آرمان‌های اسلامی و نشر گسترش الهی در میان مردم، به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شده و حماسه های بی نظیری رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در قزوین در پایان سخنان خود گفت: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا صحنه هایی از غیرت ملی و دینی رزمندگان و قهرمانان عرصه دفاع از کشور برای بازدیدکنندگان، تداعی شده و آنان درس های بسیاری از آن فرا گیرند.
4002/پ30/ب/14
ارسال نظرات
پر بیننده ها