خبرهای داغ:
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار سابق خوی حدود سه سال این مسئولیت را برعهده داشت و حضور استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوی الزامی بود و نماینده مجلس هیچ نقشی در تغییر وی نداشت.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۲۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید تقی کبیری اظهار داشت: تغییر مدیریت‌های دولتی یک امر طبیعی است و در جلسه تودیع و معارفه فرماندار که مسئولان استانداری حضور داشتند، گفته شد که تغییر فرماندار خوی از تیرماه مدنظر بود و مربوط به ماه‌ها و هفته‌های اخیر نیست.

وی افزود: این تغییرات هیچ ربطی به ایام انتخابات ندارد و بارها در دوره‌های قبل نیز حتی در روز انتخابات، فرماندار عوض شده و بحث‌هایی که درباره درخواست نماینده برای تغییر فرماندار خوی بیان می‌شود، کاملا کذب بوده و طبیعی است که در چنین تغییرهایی تمرکز برخی به نماینده مجلس می‌شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرها به معنای ایجاد شتاب بیشتر در توسعه است و مسئولیت‌ها نیز به‌عنوان فرصت خدمت‌گذاری به شمار می‌آیند و احتمالاً در سیستم استانداری هم که اراده به تغییر بود شاید جایگزینی برای فرماندار قبلی وجود نداشت.

کبیری تصریح کرد: تغییر و تحول جزو ضروریات هر جامعه‌ای است و این گونه تغییرات یک خواسته شخصی نیست بنابراین به هیچ عنوان اجازه وصل چنین موضوعات به جناح‌ها داده نمی‌شود.

وی بیان کرد: حضور استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خوی الزامی بود و حداقل باید برای تقدیر از تلاش سه ساله فرماندار انتصابی خود حضور پیدا می‌کرد.

ارسال نظرات