خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

بهترین دستاورد راهیان نور رجوع الی الله است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: بهترین دستاورد راهیان نور و بازدید از یادمان های دفاع مقدس، توبه و رجوع الی الله است.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۵۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرنگار بسيج، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری عصر امروز  در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري بسيج با تبریک پیشاپیش سال نو اظهار کرد: این یک نعمت بزرگ الهی بود که خدا به ما برکت داد و به فکر برخی ها افتاد تا مقدمات راهیان نور را فراهم کنند و هرگز فکر نمی کردند که به این صورت مورد استقبال عامه مردم قرار بگیرد.

وی افزود: این استقبال بی نظیر نشان دهنده فطرت پاک این مردم است که چقدر نسبت به خدمتگزاران خود ارادتمند هستند. بالاترین خدمتگزاران ملت ما شهدا هستند که جان شیرین را مشتاقانه و بی مهابا در راه سعادت ملت تقدیم کردند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: مردم ایران قدردان هستند و هر ساله در مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا می کنند. طبق آماری که به ما دادند سال گذشته ۶ میلیون بازدید راهیان نور داصتیم و هر سال گسترش پیدا می کند.

آیت الله جزایری بیان کرد: حقیقتا کاروان های راهیان نور در ایام نوروز و سایر ایام به صورت سیل آسا به یادمان های دفاع مقدس و این میعادگاه های عشق، ایثار، فضیلت و تقوا آمده و توبه می کنند.

وی گفت: بهترین دستاورد بازدید از یادمان ها توبه و رجوع الی الله است. من خیلی از این معنا خوشحالم و آن را یک نعمت بزرگ تلقی و قاصریم و نمی دانیم چطور از شکر آن به درآییم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: به عنوان یک خدمتگزار کوچک و طلبه ای حقیر دعوت می کنیم که همه برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس بیایند و آمادگی پذیرایی از همه را داریم و مقدم آنها را گرامی می داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار