خبرهای داغ:
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۵۵
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در مراسم جشن روز زن و گرامیداشت مقام مادر در جمع پایوران سپاه استان قم طی سخنانی با بیان اینکه عالم وجود و انسان به طور متقابل از هم تاثیر می گیرند، اظهار داشت: همین زمان ولادت حضرت زهرا (س) به خاطر یک انسان متعالی است که در زمان تاثیر می گذارد و وقتی انسان در این زمان قرار می‌گیرد، احساس برکت و شادی و فزونی دارد که ممکن است قبل و بعدی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه زمان هم می تواند بر انسان تاثیر بگذارد، تصریح کرد: «انا انزلنا فی لیله القدر » اگر شب قدر را درک کنید برای تمام عمر، شما را بیمه می‌کند و از هجمه های شیطان درون و بیرون، انسان را صیانت می نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تفاوت بین عبدالله و عبدالشیطان بودن را همین تاثیر گذاری یا اثر پذیری دانست و افزود: انسان تاثیر پذیر یا تاثیر گذار هدف است، خداوند همه مخلوقات را با همه ویژگی ها برای آنسان خلق کرد و خود انسان را برای انسان؛ وقتی خدا را عبادت کند عبدالله است و وقتی شیطان را عبادت کند عبد شیطان است، مرز در چیزی که انسان می پذیرد مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: اصحاب یمین اصحاب خدایند و اصحاب شمال، اصحاب شیطان. با تقوای الهی و مجاهدت در راه خدا میتوان خیلی زود به خدا رسید و حضرت زهرا(س) یکی از واسطه های هدایت برای رسیدن انسان به خدا.

در این مراسم که به همت رابط و مشاور نمایندگی خواهران در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و سازمان بسیج جامعه زنان استان برگزار شد، از فرهنگ یاران قرآنی برتر استان خواهران خدیجه مرحمتی و مهدیه جوکار و برگزیدگان مسابقات قرآنی راه یافته به مرحله کشوری، همچنین خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد علی قلی زاده تجلیل شد.

جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور پایوران سپاه قم برگزار شدجشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور پایوران سپاه قم برگزار شدجشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور پایوران سپاه قم برگزار شد


ارسال نظرات