خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: 12 هزار و 399 زائر و مسافر نوروزی از 25 تا 28 اسفندماه در قم اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۷۵
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱
اسکان 12 هزار نفر در قم/هتل در قم گران نشد
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، عیسی رضایی با اشاره به طرح نوروزی از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه اظهار کرد: از این تعداد 944 نفر در واحدهای اقامتی استان از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اضافه کرد: در مدارس قم هشت هزار و 580 نفر و در سایر مراکز اقامتی از جمله میهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های ورزشی و اقامتگاه‌های موقت دو هزار و 875 نفر از خدمات اسکان بهره‌مند شدند.

وی از نظارت بر واحدهای اقامتی خبر داد و گفت: در طرح نوروزی از 25 اسفندماه به مدت یک ماه این تیم‌ها از دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های پذیرایی و بین راهی، واحدهای اقامتی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه امسال افزایشی در نرخ خدمات رسانی در واحدهای اقامتی استان قم نداریم بیان کرد: 35 واحد هتل، 27 واحدهتل آپارتمان، 55 واحد مهمانپذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت 10 هزار تخت اقامتی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات