خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لرستان گفت: دولت باید به عنوان کارفرما مشکل مردم و کمبود نهال را حل کند تا با انجام تعهدات از سوی منابع طبیعی ما بتوانیم کار را پیش ببریم.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۸۰
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
سردار مرتضی کشکولی در گفتگو با خبرنگار بسیج درباره طرح‌های بیابان زدایی سپاه لرستان در خوزستان اظهار داشت: بنا بر تقسیم کاری که در سپاه پاسداران انجام شد، 250 هکتار از عرصه کانون‌های گرد و غبار خوزستان در اختیار سپاه ابوالفصل(ع) لرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از روز جمعه کار عملیاتی سپاه لرستان در این کانون‌ها آغاز شده است، گفت: ما در روز نخست یک هزار و 700 چاله برای کاشت نهال حفر کردیم اما با توجه به وجود معارضین در منطقه فعلا عملیات را متوقف کرده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: منابع طبیعی باید به عنوان نماینده دولت و کارفرما باید مشکل معارضین را حل کند و زمین آماده را برای اجرای عملیات در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود: روز گذشته قرار بود 200 گروه جهادی استان لرستان به خوزستان اعزام شوند اما با توجه به مشکلات پیش امده فعلاً سفر آنها برای کشت نهال متوقف شده است.

سردار کشکولی بیان کرد: سپاه لرستان برای کشت 5 هزار نهال در عرصه 250 هکتاری گروه‌های جهادی را در قالب کاروان‌های 200 نفره به منطقه اعزام می‌کند و برای انجام این کار تا 15 فروردین وقت داریم.

وی اظهار داشت: دولت باید به عنوان کارفرما مشکل مردم و کمبود نهال را حل کند تا با انجام تعهدات از سوی منابع طبیعی ما بتوانیم کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها