رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، از بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۹۰
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تغییرات جوی در برخی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به گزارش همکاران ما از جاده‌های کشور و همچنین تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی پلیس، بارش برف در محورهای مواصلاتی 5 استان کشور ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس این گزارش در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران، در محور کرج چالوس از سه راهی دیزین تا تونل کندوان در استان البرز، محور کوهرنگ به مسجدسلیمان و محدوده گردنه چری و شاه منصوری در استان چهارمحال و بختیاری، در محورهای امین آباد و هراز در شرق تهران و همچنین محورهای اصفهان به الیگودرز، میمه به دلیجان و خمین به اراک بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش برف، نزولات جوی به صورت باران در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز، شرق تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد و گیلان ادامه دارد.

رحمانی گفت: همچنین در محور بوشهر به کنگان نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: در حال حاضر ترافیک عبوری در آزادراه قم به تهران، محور هراز در محدوده‌های تونل تکاور و امامزاده علی و سه راهی لاسم نیمه سنگین است.

به گفته رحمانی مسافرانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی برف‌گیر را دارند لازم است تا حتماً پیش از سفر از وضعیت جوی و ترافیکی مسیر خود مطلع شوند و حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

محور سروآباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل و شمشک - دیزین در استان تهران و البرز مسدود می‌باشند.
ارسال نظرات